Nissan Juke 2015-04-17

Nissan Juke

Auto wiadomości dostarcza Moto24.tv

 

Nissan Juke przeszedł lifting, który nie zmienił jednak jego oryginalnego wyglądu.

Kiedy Nissan prezentował w 2009 r. model Juke nie brakowało głosów, że samochód poniesie rynkową porażkę. Kontrowersyjny wygląd przyczynił się jednak do tego, że crossover odniósł sukces.

Auto po modernizacji otrzymało nowe reflektory ze zintegrowanymi światłami do jazdy dziennej LED, nawiązujące do sportowego 370Z. Zmodyfikowane zostały też zderzaki, ale zmiany nie wpłynęły znacząco na wygląd. Samochód nie został złagodzony, a jedynie odświeżony.

Wnętrze nie szokuje, ale nie brakuje w nim ciekawych elementów. Zegary są ukryte w głębokich tubach. Ciekawie prezentuje się tunel środkowy. Producent podaje, że ma przypominać bak motocykla.

Obsługa funkcji jest łatwa, ale testowy egzemplarz mam kiepsko skalibrowany ekran systemu multimedialnego. Rozbieżność między miejscem, w którym dotykaliśmy palcem ekranu, a uruchamianą funkcją sięgała centymetra. Szkoda, że wraz z liftingiem nie zostały poprawione materiały wykończeniowe. W kabinie dominuje twardy plastik.

Chociaż Juke z zewnątrz sprawia wrażenie pokaźnego samochodu, ze względu na napompowaną karoserię, to jest samochodem o wymiarach typowo miejskich (długość 4,1 m). Czuć to we wnętrzu, które nie jest zbyt przestronne. Najwygodniej Nissanem będzie podróżować w dwie osoby. Fotele są za to wygodne i dłuższa jazda nie męczy. Bagażnik ma pojemność 354 l.

Testowy egzemplarz miał pod maską benzynowy silnik 1.2 DIG-T i napęd na przednią oś. Jednostka rozwija moc 115 KM, a jej maksymalny moment obrotowy to 190 Nm. Takie parametry wystarczą do sprawnego poruszania się po mieście, ale w trasie Nissanowi czasami brakuje tchu. Do 100 km/h rozpędza się w ok. 11 s. Chociaż katalogowa prędkość maksymalna to 178 km/h, to Nissan może osiągnąć szybkość 140-150 km/h.

Nissan Juke nie zapewnia zbyt dobrej widoczności z kabiny, ale mimo wszystko jest dobrym autem do jazdy po mieście ze względu na zwinność. Zawieszenie jest twardo zestrojone, co cieszy podczas jazdy w zakrętach. Wadę takiej konfiguracji odczujemy podczas jazdy po nierównościach, które są mocno odczuwalne.

Testowy model to bogata wersja Accenta, wyposażona m.in. w duży szyberdach, nawigację, kamerę cofania i bluetooth. Samochód został wyceniony na 85 000 zł. Podstawowa odmiana Nissana kosztuje 61 200 zł.

Żródło: moto24.tv galeria zdjęć

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe