Seat Ibiza 2015-08-20

Seat Ibiza

Auto wiadomości dostarcza Moto24.tv

 

Obecna generacja Seata Ibizy jest obecna na rynku od 2008 r. Dzięki kolejnej modernizacji samochód wciąż dotrzymuje kroku nowszym konkurentom.

Seat Ibiza po liftingu zmienił się nieznacznie po względem wyglądu zewnętrznego. Samochód dostał nowe reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED. Gamę felg poszerzono o nowe wzory obręczy 16- i 17-calowych, a paletę lakierów uzupełniono o szary Moonstone i czerwony Chilli.
Nowością są pakiety kolorystyczne. Klienci mają możliwość wybrania jednego z kilku zestawów, które zmieniają barwy atrapy chłodnicy, lusterek zewnętrznych i felg. Kolory mogą współgrać z detalami wewnętrznymi, w tym obudowami nawiewów.

W kabinie zaszły spore zmiany. Materiały wykończeniowe są teraz lepszej jakości. Nie brakuje miękkich, przyjemnych w dotyku tworzyw. Ibiza dostała nowy system multimedialny. Nie jest to wprawdzie ten sam model, który znajdziemy w autach Volkswagena, ale działa całkiem szybko i jest łatwy w obsłudze. Dzięki MirrorLink, Apple CarPlay oraz AndroidAuto z systemem można połączyć smartfon.

Ilość miejsca w kabinie to bodaj największa wada Seata. Pod tym względem młodsi konkurenci uciekli do przodu. Z przodu jest dość ciasno na szerokość, z tyłu brakuje miejsca na nogi. Przednie fotele przypominają fotele kubełkowe, ale nie jest to zaleta. Oparcia są wąskie i nawet pasażerowie o średniej posturze mogą z tego powodu odczuwać dyskomfort przy dłuższych trasach. Podłokietnik przeszkadza w zmianie biegów i blokuje dostęp do hamulca ręcznego, dlatego można z niego korzystać co najwyżej na trasach szybkiego ruchu.

Źródłem napędu testowego egzemplarza był nowy, 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,0 l. Turbodoładowany motor rozwijał moc 110 KM. Jednostka cechuje się wysoką kulturą pracy, ale nie jest tak elastyczna, jak chociażby 1,0 EcoBoost produkcji Forda. Silnik zamontowany w Seacie trzeba wkręcać na wyższe obroty. Moc jest jednak w zupełności wystarczająca, aby sprawnie napędzać niewielką Ibizę. Średnie spalanie na poziomie 6 l/100 km to wynik zadowalający.

Ceny 5-drzwiowej Ibizy ruszają od 45 000 zł, a wersji ze 110-konnym silnikiem EcoTSI od 55 500 zł.

Żródło: moto24.tv galeria zdjęć

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe