BMW Serii 1 2015-10-15

BMW Serii 1

Auto wiadomości dostarcza Moto24.tv

 

BMW Serii 1 to samochód pod pewnymi względami unikalny.

Auta segmentu C konstruuje się w taki sposób, aby były uniwersalne. Jak wskazuje zwyczajowa nazwa, są kompaktowe, czyli poręczne. Można nimi bezproblemowo poruszać się po mieście i wybrać się na wakacje z całkiem dużym bagażem.

BMW Serii 1 trudno porównać do takich modeli, jak Volkswagen Golf, Ford Focus czy Renault Megane. Nie ma tak przestronnej kabiny, a jego bagażnik o pojemności 360 l odbiega nieco od współcześnie przyjętych standardów. Swoją drogą pod jego podłogą został umieszczony akumulator dla lepszego rozkładu mas. Za kierownicą siedzi się nisko, niczym w samochodzie sportowym, a nie aucie mającym służyć rodzinie.

Bodaj największą różnicą w stosunku do tradycyjnych kompaktów jest napęd. Seria 1 nie jest autem FWD, ma napęd na tył. Dzięki temu prowadzenie samochodu w zakrętach daje olbrzymią radość.

Nie przeszkadza w tym silnik. Testowy model 116i miał pod maską benzynową, trzycylindrową jednostkę o pojemności 1,5 l i mocy 109 KM. Jednostka cechuje się dobrą kulturą pracy, jak na tego typu konstrukcję. Maksymalny moment obrotowy 180 Nm sprawia, że Serią 1 można bez większego problemu wybrać się w trasę nie martwiąc się o to, czy będziemy w stanie wyprzedzić ciężarówki. Średnie spalanie auta jest umiarkowane i wynosi 7 l/100 km.

Kolejnym atutem Serii 1 jest wykończenie wnętrzna. BMW użyło materiałów wysokiej jakości. Tylko w dolnych partiach deski rozdzielczej zastosowano twardsze plastiki. Wadą jest cena. Za testowaną przez nas bazową wersję Serii 1 trzeba zapłacić 93 300 zł.

Żródło: moto24.tv

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe