Nowe Caddy z DNA Volkswagena 2010-10-11
Volkswagen Caddy

Auto wiadomości dostarcza Moto24.tv

 

Volkswagen wprowadza na rynek zmodyfikowaną generację Caddy. Auto, podobnie jak jego poprzednik, jest produkowane w poznańskiej fabryce Volkswagena.

Sześć nowych czterocylindrowych silników TDI i TSI, nawet o 21 procent mniejsze zużycie paliwa, całkowicie nowa konfiguracja serii wyposażenia, design w stylu nowego Amaroka i aktualnej generacji T5 (Transporter, Multivan) - to najwazniejsze zmiany.

Jako pierwszy miejski samochód dostawczy i kompaktowy van tej klasy nowy Caddy będzie we wszystkich wersjach wyposażony seryjnie w ESP. Również jako jedyne auto w tym segmencie Caddy będzie dostępny opcjonalnie z 6- i 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową (DSG) oraz systemem ułatwiającym ruszanie pod górę. Udoskonalona generacja tego bestsellerowego samochodu będzie oferowana z przedłużonym rozstawem osi (Maxi) i – jako jedyny samochód w tym segmencie – z napędem na wszystkie koła (4MOTION).

Po raz pierwszy możliwe będzie wymontowanie nie tylko opcjonalnej trzeciej kanapy, lecz także drugiego rzędu siedzeń. W przypadku Caddy ze standardowym rozstawem osi powstanie wtedy przestrzeń bagażowa o pojemności do 3.030 litrów (przy załadowaniu pod dach) lub 3.880 litrów w Caddy Maxi.

Maksymalną efektywność oferuje siedem silników benzynowych i wysokoprężnych Caddy. Wszystkie one spełniają wymagania normy emisji spalin
 Euro5. Sześć z nich jest całkowitą nowością w ofercie.

Silniki wysokoprężne z turbodoładowaniem (TDI) i czterema zaworami na cylinder rozwijają moc od 75 do 140 KM03 kW/140 KM. Każda z tych czterocylindrowych jednostek pracuje z wyjątkowo cichym i efektywnym bezpośrednim wtryskiem Common Rail, który zastąpił pompowtryskiwacze poprzedniego modelu.

W Caddy montowane są dwa nowe silniki TSI. Z pojemności skokowej 1,2 litra i czterech cylindrów rozwijają one moc 85 KM i 104 KM.

Wyposażenie nowego Caddy zostało skonfigurowane całkowicie od nowa. Nadal są dwie podstawowe wersje Caddy – miejski samochód dostawczy (furgon i kombi) oraz osobowy kompaktowy van przeznaczony do prywatnego i służbowego użytku (teraz jako Startline, Trendline, Comfortline i Comfortline Edition).

Za najtańszego furgona zapłacimy 48 000 pln, kombi jest drozszy o tysiąc złotych. Trendline to wydatek od 52 000 pln, a comfortline od 66 500 pln. Najdroższy w ofercie jest siedmiomiejscowy comfortline 4MOTION, którego cena wynosi niespełna 92 tysiące złotych.

Żródło: moto24tv galeria zdjęć

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe