Volvo podbija Chiny 2014-12-01

Volvo

Auto wiadomości dostarcza Moto24.tv

 

Chiny staną się w tym roku najważniejszym rynkiem zbytu dla Volvo.

Popyt na samochody Volvo w Chinach w 2013 r. wyniósł 61 146 aut. W tym roku szwedzkiej marce uda się poprawić ten wynik. Liczba zamówień wskazuje, że firma zamknie rok z liczbą 80 000 sprzedanych pojazdów.

Docelowo Volvo planuje sprzedawać w Chinach 200 000 samochodów rocznie. Ma w tym pomóc rozbudowa infrastruktury w Państwie Środka.

Volvo zainwestowało m.in. w unowocześnienie i powiększenie fabryki w Daqing, gdzie ma powstawać nowe wcielenie modelu S80. W listopadzie producent rozpoczął produkcję SUV-a XC60 w zakładach Chengdu, gdzie powstaje już S60 w wersji Long. Popyt na XC60 na całym świecie wzrósł w okresie styczeń-wrzesień o 20,4 proc. (do 98 309 egzemplarzy) w stosunku do analogicznego okresu w 2013 r., a w Chinach o 32,2 proc. (do 24 940 sztuk).

Strategia Volvo związana jest nie tylko z tym, że rynek marek premium rośnie co roku w Chinach o 15-20 proc. Szwedzka marka jest częścią chińskiego holdingu Geely.

Żródło: moto24.tv

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe