Retusz Megane`a 2005-12-06
Renault Megane dorosło już do pierwszego makijażu. Najwyraźniej widać mocniej podkreślone "oczy".

Po 4 latach produkcji Renault Megane przechodzi pierwszy facelifting. Jednak nadwozie wzbogacono tylko o drobne szczegóły. Przednie reflektory zostały osadzone w czarnych obramowaniach i delikatnie zmieniono układ tylnych lamp zespolonych. Blachy pozostały bez zmian, a więcej nowego pojawiło się w technice.

Nowe będzie też nazewnictwo. Odmiana 5-drzwiowa nosi teraz nazwę Hatch, 3-drzwiowa Sport Hatch, sedan to Sport Saloon, a kombi - Sport Tourer. Niszowe wersje zachowały swoje nazwy Coupe Cabriolet i Megane Renault Sport.

Wchodzące w życie z początkiem roku 2006 wymagania normy Euro 4, podobnie jak wszystkich producentów samochodów, również i Renault zmusiły do wymiany części silników. W przypadku Megane wprowadzono nową wysokoprężną jednostkę 2.0 dCi o mocy 150 KM; a oprócz niej oferowane będą diesle 1.9 dCi o mocy 130 KM i 1.5 dCi w wersjach 85- i 105-konnych.

150-konny turbodiesel jest najnowszym osiągnięciem francuskich inżynierów. Rozwija on maksymalny moment obrotowy 340 Nm już przy 2000 obr/min. Silnik połączono z 6-biegową manualną skrzynią biegów, a napędzane nim Megane przyspiesza do 100 km/h w czasie 8,7 sekundy. Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 5,4 l oleju napędowego na 100 km.

W dziedzinie silników benzynowych Megane`a wszystko zostaje po staremu. Podstawowy silnik to 1.4 16V o mocy 100 KM, a kolejne to 1.6 16V o mocy 110 KM i 2.0 16V o mocy 135 KM. Najmocniejsza wersja Megane jest napędzana benzynowym silnikiem turbo o mocy 225 KM.
Żródło: Renault galeria zdjęć

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe