GTI na ropę 2007-04-26
Renault przełamało się i opracowało naprawdę szybkie Megane z silnikiem wysokoprężnym.

Pierwszy zaryzykował Seat, który wstawił pod maskę Ibizy Cupra silnik diesla. Pomysł docenili teraz Francuzi i właśnie przedstawili Megane Sport 2.0 dCi. Mimo że do jego baku wlewa się ropę, to naprawdę dynamiczne auto.

Pod maską Megane Sport 2.0 dCi pracuje silnik o mocy 173 KM. Choć napędzana jest tylko przednia oś, to wystarczy, żeby przyspieszać do 100 km/h w czasie 8,3 sekundy i rozpędzać się do 220 km/h. Przy okazji auto nie nadweręża kieszeni właściciela, bo średnio spala 6,5 l/100 km. To dużo mniej i do tego tańszego paliwa od benzynowej Meganki Sport z silnikiem 2.0 turbo o mocy 224 KM.

A przy tym Megane Sport dCi z wyglądu prawie się nie różni od swojego benzynowego krewniaka. Takie same są wloty powietrza z przodu, podobne spojlery i efektowne 17-calowe felgi z kołami o profilu 215/45. Tak samo robi wrażenie tył z dyfuzorem w dolnej części zderzaka oraz dwoma rurami wydechowymi. Podobnie efektowny jest również wystrój wnętrza, gdzie wkomponowano skórzane wykończenia, aluminiowe dekoracje i nakładki na pedały. Najważniejsze są oczywiście kubełkowe fotele i sportowa kierownica, a za dopłatą można zamówić utwardzone zawieszenie.

Serce Megane Sport 2.0 dCi to zmodyfikowana jednostka wysokoprężna, która w bardziej popularnych odmianach Megane osiąga moc 150 KM. Przeniesienie napędu odbywa się za pośrednictwem 6-biegowej, manualnej skrzyni biegów. Ceny tego auta na rynku europejskim zaczynają się od 25 700 euro. Produkowane będą dwie wersje nadwoziowe – 3- i 5-drzwiowa.
Żródło: Renault galeria zdjęć

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe