Peugeot 807: Najważniejsze są szczegóły 2004-07-14
Przygotowując kolejny rocznik modelu 807 Peugeot wprowadził do seryjnego wyposażenia kilka ciekawych drobiazgów.

Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, to zmienia się niewiele - Peugeot 807 jest na to zbyt krótko na rynku. W roku modelowym 2005 Peugeot 807 w wersjach Esplanade HDI 110 z automatyczną skrzynią biegów, Esplanade HDI 130 oraz 807 Tendance mają seryjnie 16-calowe stalowe felgi i nowe dekle. W przypadku 807 Tendance z lakierem metalik można sobie zażyczyć, aby w kolorze nadwozia były też plastikowe listwy ochronne i całe zderzaki.

Więcej zmian wprowadzono we wnętrzu 807. W bazowej odmianie Esplanade za dopłatą można zamienić seryjną klimatyzację manualną na dwustrefową sterowaną elektronicznie. Jeszcze (poza podstawową wersją) w standardzie znalazła się nowa jednoczęściowa roleta bagażnika. Wcześniejsza dwudzielna spotkała się z krytyką użytkowników.

Odnowiony Peugeot 807 może mieć maksymalnie 8 miejsc siedzących. Odsuwane drzwi po bokach w bogatszych wersjach tak jak wcześniej mogą być otwierane elektrycznie. Wszystkie fotele dają się przesuwać wzdłuż podłogi. Obydwa tylne rzędy zamocowane są na specjalnych prowadnicach. Nowością jest możliwość ustawienia w nich złożonych czterech foteli jeden za drugim. Wtedy można przewieźć wewnątrz nawet bardzo długie przedmioty. W nowym roczniku modelu w standardzie jest też możliwość obracania o 180 stopni obydwu foteli przedniego rzędu.

W wyposażeniu seryjnym 807 jest 6 poduszek powietrznych, wśród których są dwie kurtyny chroniące głowy nawet pasażerów z trzeciego rzędu. Do wyboru są opcje wyposażenia o nazwach Esplanade, Tendance i Platinum. W podstawowej Esplanade jest m.in. ABS z ESP, wspomniana klimatyzacja manualna, elektrycznie otwierane szyby z przodu, radio CD z 8 głośnikami i przyciskami na kierownicy oraz komputer pokładowy.

W ofercie silników Peugeota dla 807 przewidziano wybór spośród pięciu jednostek napędowych. Trzy z nich to silniki benzynowe - 2.0 o mocy 136 KM, 2.2 o mocy 158 KM i 3.0 V6 o mocy 204 KM. V6 oferowany jest tylko w wersji Platinum z automatyczną skrzynią biegów tiptronic. Jednostki wysokoprężne to silniki HDI o mocach 107 KM i 128 KM z bezpośrednim wtryskiem common-rail, które teraz seryjnie mają filtry sadzy nowej generacji. Mocniejszy diesel teraz w każdej wersji wyposażenia połączony jest z 6-biegową manualną skrzynią.
Żródło: Peugeot Polska galeria zdjęć

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe