Konkurencja dla PKP 2004-07-21
W końcu lipca tego roku firma Kulczyk Tradex Improter samochodów marki Volswagen, Audi i Porsche zamierzała przeprowadzić kampanię reklamową dla nowego samochodu Caddy Life - jest to komfortowa wersja lekkiego, miejskiego, samochodu dostawczego.

Jednym z elementów akcji reklamowej miała być reklama na etui, w których umieszcza się bilety kolejowe na pociągi typu intercity i eurocity.
W tym celu obsługująca Kulczyk Tradex agencja reklamowa Just podjęła na początku maja rozmowy ze spółką PKP Inercity. Po długich ustaleniach i zatwierdzeniu przez PKP Intercity kształtu i treści reklamy na etui na kilka dni przed drukiem PKP Intercity na posiedzeniu zarządu ustaliło że nie podpisze umowy dotyczącej reklamy samochodu Volkswagen Caddy Life gdyż. . .
PRODUKT JEST KONKURENCYJNY !!!!
Można pominąć fakt, że miesiącami prowadzono ustalenia, że kilka osób pracowało nad projektem, że na kilka dni przed emisją zrezygnowano z jej realizacji, ale znacznie ważniejsze jest to, że deficytowy monopolista rezygnuje z zarobienia dodatkowych pieniędzy i wszystko to z obawy aby pasażerowie eurocity i intercity nie przesiedli się do Caddy i nie ruszyli w Polskę ... po torach PKP oczywiście.
Żródło: Kulczyk Tradex

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe